Daňová evidence

Pro naše klienty, kteří se nechtějí se zabývat "papírováním" a raději investují svůj čas do jednání se zákazníky, obchodní činnosti a rozvoje společnosti, zajišťujeme vedení firemní administrativy. Buď můžeme převzít administrativu celou, nebo její část, např. fakturace, platební styk, komunikaaaaaaaaaace s úřady, založení oprávnění k podnikání, vedení účetnictví, daňová evidence, poradenství a analýzy.
Nabízíme kompletní založení společnosti a živnostenských listů a nebo jen asistenci pro jejich patřičnou tvorbu. Jsme schopni ihned udělat daňovou optimalizaci a kvalitně nastavit systém, aby v budoucnu vedení účetnictví, daňová evidence, atd. probíhalo hladce a bez komplikací.

Rozdělení služeb

Účetnictví a daňová evidence obsahuje mzdy, personalistiku, DPH, daně z příjmu, doklady a poradenství a analýzy obsahují daňové optimalizace, správu pohledávek, řízení financí, odborné finanční poradenství, správu pohledávek, banky a zdroje financování a redukce nákladů a úsporné programy.